Συγκεκριμένα, κύκλοι της “πράσινης” ΚΑΕ ανέφεραν: «Όταν μάθει ο κόσμος το ποιόν των ανθρώπων που τιμωρούν συνέχεια τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο θα τρέχουνε να κρυφτούν και αυτοί αλλά και αυτοί που παρανόμως τους τοποθέτησαν».
Υπενθυμίζεται πως η Επιτροπή Φίλαθλου Ιδιότητας τιμώρησε με 4 μήνες τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και άλλους τρεις επειδή ήταν υπότροπος για τις δηλώσεις που έκανε μπροστά στις κάμερες μετά τον τρίτο τελικό της Basketleague.
Βαριά “καμπάνα” στον Γιαννακόπουλο! 7 μήνες εκτός γηπέδων