Site icon NewsIT
15:18 Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Κεντζιόρα: «Γι’ αυτό αποφάσισα να φύγω από τον ΠΑΟΚ»

"Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση", εξήγησε ο διεθνής Πολωνός αμυντικός

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΡΝΤΑΧΑΣ / EUROKINISSI

Ο Τόμας Κεντζιόρα αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ το φετινό καλοκαίρι και επέστρεψε στη Ντιναμό Κιέβου.

Λίγες μέρες μετά την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ, ο Πολωνός αμυντικός μίλησε για τους λόγους που τον οδήγησαν στην πόρτα της εξόδου από τους Θεσσαλονικείς.

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», τόνισε χαρακτηριστικά για τους λόγους που αποφάσισε να επιστρέψει στη Ντιναμό Κιέβου.

Ο Τόμας Κεντζιόρα είχε σημαντική προσφορά στον ΠΑΟΚ, με τον οποίο κατέκτησε το πρωτάθλημα το 2024.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version