Μία ακόμα μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου στο Βερολίνο καθώς οι Γιαννιώτης, Αραούζου και Φωκαΐδης κατέκτησαν το αργυρό μετάλλιο στα 5.000 μ. μικτό ομαδικό ανοιχτής θάλασσας.
Οι Σπύρος Γιαννιώτης, Κέλυ Αραούζου και Αντώνης Φωκαΐδης είχαν χρόνο 56:05,5 τερματίζοντας πίσω από την Ολλανδία (55:47,8) και μπροστά από την Γερμανία (56:14,8) φέρνοντας στην Ελλάδα το πρώτο μετάλλιο στη διοργάνωση.
Δείτε φωτογραφίες από την μεγάλη τους επιτυχία.


