Αθλητικά

Με μάσκες αναχώρησε ο Ολυμπιακός για Θεσσαλονίκη (pics)

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με απόλυτη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και τω μέτρων προστασίας για τον κορονοϊό αναχώρησαν οι μασκοφόροι παίκτες του Ολυμπιακού για τη Θεσσαλονίκη όπου αύριο (7/6) αντιμετωπίζουν τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.

Ο Ολυμπιακός αναχώρησε σήμερα (6/6) το απόγευμα για την Θεσσαλονίκη, όπου την Κυριακή (7/6) θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ στην πρεμιέρα των πλέι οφ της Superleague, τα περισσότερα μέλη της ομάδας να φοράνε μάσκες προστασίας κατά την αναχώρηση και τα μέτρα προστασίας να είναι αυστηρά.

OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα