Site icon NewsIT
23:24 Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Μουντιάλ 2026: Οι οπαδοί της Νορβηγίας τράβηξαν κουπί στην Times Square και το μετρό

Φοβερή η παρουσία των Νορβηγών στη Νέα Υόρκη ενόψει του αγώνα με τη Σενεγάλη

Οι οπαδοί τη Νορβηγίας στη Νέα Υόρκη

REUTERS/John Sibley

Χιλιάδες οπαδοί της Νορβηγίας βρίσκονται στη Νέα Υόρκη ενόψει του αγώνα με τη Σενεγάλη για τη δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Μουντιάλ.

Οι φίλαθλοι της Νορβηγίας έχουν δημιουργήσει τρομερή ατμόσφαιρα στη Νέα Υόρκη. Φορώντας τα χαρακτηριστικά χρώματα της χώρας τους μπλε και κόκκινο ανέβηκαν σε μία κερκίδα στην Times Square και πραγματοποίησαν το εμβληματικό τους πανηγυρισμό, κάνοντας κουπί λες και βρίσκονται σε βάρκα βίκινγκ. 

Στο πάρτι των Νορβηγών συμμετείχε ακόμα και ο NJ Devil, η μασκότ των New Jersey Devils της NHL.

Ανάλογο σκηνικό έγινε και μέσα στο μετρό της Νέας Υόρκης, με αρκετούς οπαδούς της Νορβηγίας να κάθονται κάτω σ’ ένα βαγόνι και να αρχίζουν να κάνουν «κωπηλασία».

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version