NewsIT
17:34 Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ο Δημήτρης Στουρνάρας επέστρεψε στον Ολυμπιακό για τη θέση του τρίτου τερματοφύλακα

Ανακοινώθηκε μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας των Πειραιωτών με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

O Δημήτρης Στουρνάρας (ΦΩΤΟ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ / EUROKINISSI) / ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ

Τρίτη ερυθρόλευκη προσθήκη αυτό το καλοκαίρι! Μετά τους Κώστα Φορτούνη και Πάμπλο Μαφέο, ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα.

Ο 25χρονος τερματοφύλακας αγωνίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια στον Ηρακλή, “μετρώντας” 40 εμφανίσεις και αποτελεί γέννημα-θρέμμα του Ολυμπιακού, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του από τις ακαδημίες των Πειραιωτών.

Λίγο μετά το “αντίο” στον Αλέξανδρο Πασχαλάκη και την ανανέωση του συμβολαίου του Ντάνι Γκαρθία, ο Ολυμπιακός προχώρησε έτσι στην ανακοίνωση της απόκτησης του Έλληνα τερματοφύλακα, ο οποίος παίρνει ουσιαστικά τη θέση του τρίτου τερματοφύλακα στην ομάδα.

Η σχετική ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.

Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.

Δημήτρης, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο».

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version