Site icon NewsIT
11:47 Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Ο Μίτσελ άφησε εκτός αποστολής τους Μπονγκ και Γιαταμπαρέ

Ο Μίτσελ έδειξε για ακόμη μία φορά στους Μπονγκ και Γιαταμπαρέ ότι δεν του υπολογίζει αφού τους άφησε εκτός αποστολής ενόψει του φιλικού αγώνα με την Μάντσεστερ Σίτι.

ΦΩΤΟ olympiacos.org

ΦΩΤΟ olympiacos.org

Ο Ισπανός προπονητής του Ολυμπιακού αποφάσισε να αφήσει στο Νου Τζέρσεϊ τους Μπονγκ και Γιαταμπαρέ μαζί με τους Αμπιντάλ και Χολέβας οι οποίοι χρειάζονται ξεκούραση.

Με δεδομένο ότι ο Μίτσελ άφησε 2 παίκτες που παίζουν στο αριστερό άκρο της άμυνας εκτός του αγώνα με την Μάντσεστερ Σίτι, ο αποκλεισμός του Μπονγκ είναι ακόμη πιο σημαντικός αφού θα μπορούσε να πάρει χρόνο συμμετοχής.

Με την κίνηση αυτή ο Ισπανός τεχνικός επιβεβαιώνει ότι Μπονγκ και Γιαταμπαρέ δεν βρίσκονται στα πλάνα του ενόψει της νέας σεζόν.

Ζιοβάνι προς Ρομπίνιο: Στον Ολυμπιακό θα γίνεις… θεός

Στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό ο Μποτία

“Η Γιουβέντους θα κάνει πρόταση 10 εκ. ευρώ για Μανωλά” Ολυμπιακός:

“Ζωντανός” για Κάμπελ – Σενάριο… με Ζόνας

Διαψεύσεις από Ολυμπιακό για Ετό και Αθανασιάδη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version