Αθλητικά

Ο Ολυμπιακός επέστρεψε στην Ξάνθη τον Γούτα

Στην Ξάνθη επέστρεψε ο Δημήτρης Γούτας, καθώς δεν υπολογίζεται στα πλάνα του Μάρκο Σίλβα για τον Ολυμπιακό.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο παίκτης επεστράφη στην Ξάνθη με τη μορφή δανεισμού. Θυμίζουμε ότι οι “ερυθρόλευκοι” τον αγόρασαν το καλοκαίρι από την ακριτική ομάδα.

Η ανακοίνωση:

“Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τον εξάμηνο δανεισμό του ποδοσφαιριστή Δημήτρη Γούτα στην ΠΑΕ Skoda Ξάνθη”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater