“Λευκός καπνός” για τον ΣΚΑΪ βγήκε το μεσημέρι της Τετάρτης (24.06.2026) από το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ, σχετικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL.
Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, ο ΣΚΑΪ αναδείχθηκε νικητής στην “κούρσα” που υπήρξε με την ΕΡΤ, καταθέτοντας εντυπωσιακή προσφορά στο.. παρα πέντε και εξασφαλίζοντας τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL.
Η προσφορά του ΣΚΑΪ έφτασε τα 25.000.000 ευρώ (για 2+1 χρόνια) και ψηφίστηκε με 14-0. Από τα 25.000.000 ευρώ τα 21 θα μοιραστούν στις ομάδες. Έτσι, οι αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ θα μεταδίδονται από το κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου μέχρι το 2029.
