Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του αγώνα της Ντόρτμουντ με την Άουγκσμπουργκ οι οργανωμένοι οπαδοί της Μπορούσια ανάρτησαν ένα πανό στα ελληνικά (!) το οποίο έγραφε: “Όχι στην κάρτα φιλάθλου”.
Δείτε την φωτογραφία που κάνει το γύρο του διαδικτύου:
Τώρα και στη Γερμανία! Μετά από τους εγχώριους οργανωμένους οπαδούς των συλλόγων, που διαμαρτύρονται για την Κάρτα Φιλάθλου που προωθεί ο Σταύρος Κοντονής, την αντίθεση τους εξέφρασαν και αυτοί της Ντόρτμουντ.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του αγώνα της Ντόρτμουντ με την Άουγκσμπουργκ οι οργανωμένοι οπαδοί της Μπορούσια ανάρτησαν ένα πανό στα ελληνικά (!) το οποίο έγραφε: “Όχι στην κάρτα φιλάθλου”.
Δείτε την φωτογραφία που κάνει το γύρο του διαδικτύου:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ