Αθλητικά

Ολυμπιακός: Ερυθρόλευκη «τρέλα», η υποδοχή για τις πρωταθλήτριες Ευρώπης

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στην Αθήνα βρίσκονται από τα ξημερώματα οι πρωταθλήτριες Ευρώπης του Ολυμπιακού, που κατέκτησαν την Euroleague πόλο για δεύτερη φορά στην ιστορία τους, νικώντας 7-6 την ουγγρική Ντουναουιβάρος, στον τελικό του Final-4 της Βουδαπέστης.

Την αποστολή του Ολυμπιακού υποδέχτηκε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Μιχάλης Κουντούρης.

oly

Μετά την άφιξή τους στο «Ελ Βενιζέλος», ο Χάρης Παυλίδης και οι αθλήτριές τους πήγαν στο Καραϊσκάκη, για να πάρουν τα αυτοκίνητά τους, ενώ  και εκεί τις περίμεναν περίπου 150 οπαδοί των «ερυθρόλευκων», που τις αποθέωσαν.

oly oly
Η ομάδα γυναικών του Ολυμπιακού είχε φτάσει ξανά πριν στην κορυφή  της Ευρώπης το 2015, όταν είχε κατακτήσει τον τίτλο στο κολυμβητήριο του Πειραιά, ενώ ήταν δεύτερη το 2017 και 2019.   

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater