Αθλητικά

Ολυμπιακός: Με τους Αγγελόπουλους στο Μαρούσι οι Πειραιώτες

Οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός βρέθηκαν στο κλειστό του Αγίου Θωμά
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Ολυμπιακός έκανε πρεμιέρα στη Greek Basketball League, αντιμετωπίζοντας εκτός έδρας το Μαρούσι.

Στο κλειστό του Αγίου Θωμά, ο Ολυμπιακός είχε μαζί του και τους ιδιοκτήτες της ομάδας, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο.

Οι ισχυροί άνδρες της ερυθρόλευκης ΚΑΕ παρακολούθησαν από κοντά την αναμέτρηση της ομάδας του Γιώργου Μπαρτζώκα με την ομάδα του Αμαρουσίου, δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή τους στους ερυθρόλευκους.

Οι πρόεδροι του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος βρέθηκαν στο Μαρούσι μαζί με τον Γενικό Διευθυντή του Ολυμπιακού, Νίκο Λεπενιώτη και παρακολούθησαν την αναμέτρηση μαζί με τον Πρόεδρο του Αμαρουσίου, Δήμο Στασινόπουλο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater