Αθλητικά

Ολυμπιακός – Ο Σίλβα απορεί: “Καλά, τι τους φταίμε εμείς;”

Η αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον Ηρακλή στο Καυτανζόγλειο αναβλήθηκε για λόγους ασφαλείας, κάτι που όμως προκάλεσε ερωτηματικά στον προπονητή των “ερυθρολεύκων”.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπως αναφέρει η “Live Sport”, ο Μάρκο Σίλβα δεν μπορούσε να κατανοήσει τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση για αναβολή του παιχνιδιού.

“Καλά, τι τους φταίμε εμείς; Με 20 βαθμούς διαφορά πήραμε το πρωτάθλημα. Υπάρχει κανείς που να αμφισβητεί ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα; Μέχρι και αντίπαλοι προπονητές και παίκτες έχουν αναγνωρίσει την ανωτερότητά μας στη διάρκεια της σεζόν» φαίνεται να έλεγε ο Πορτογάλος τεχνικός, μιλώντας στον περίγυρο του.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα