Ο Ολυμπιακός κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας στο μπάσκετ, κατακτώντας και τον δεύτερο τίτλο της σεζόν και επιβεβαιώνοντας την απόλυτη κυριαρχία του εντός συνόρων.
Ο Ολυμπιακός συνέτριψε το Περιστέρι με 85-57 στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας που διεξήχθη στην Κρήτη. Το «παρών» στα «Δύο Αοράκια» έδωσαν και οι αδερφοί Αγγελόπουλοι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός πανηγύρισαν, μάλιστα, την κατάκτηση του τροπαίου παρέα με τους παίκτες στα αποδυτήρια.
Δείτε το βίντεο: