Τα εκτεταμένα επεισόδια μεταξύ των Ελλήνων και Σέρβων παικτών στιγμάτισαν το φιλικό μεταξύ των δύο εθνικών ομάδων, για το τουρνουά «Ακρόπολις» το 2010, το οποίο διακόπηκε αναγκαστικά περίπου 2:30 λεπτά πριν από τη λήξη του.
Όλα ξεκίνησαν μετά από ένα φάουλ του Μίλος Τεόντοσιτς στον Αντώνη Φώτση και μετά ακολούθησε ο… κακός χαμός.
Θυμηθείτε το απίστευτο περιστατικό!
Διαβάστε ακόμα…
Αυτοί “σφυρίζουν” το Ελλάδα – Σερβία
H… πτήση του Αμπρίνες στην κορυφή του TOP 5 (VIDEO)
Μουντομπάσκετ: Στους “8” οι πρωταθλητές Ευρώπης