Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
“Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ευχαριστεί όλους, τόσο τους οργανωμένους οπαδούς όσο και τους απλούς φιλάθλους της ομάδας, για τη χθεσινή θερμή αλλά και πάνω απ’ όλα κόσμια συμπεριφορά στο ματς με τη Σταντάρ Λιέγης.
Το ταξίδι συνεχίζεται και σας θέλουμε όλους δίπλα μας, στο σπίτι μας, στη Λεωφόρο, στα επόμενα παιχνίδια της ομάδας μας και στο μέλλον, προκειμένου μαζί να προχωρήσουμε στην επίτευξη των στόχων μας.”
Στους ισχυρούς του Europa League o Παναθηναϊκός
Η Σταντάρ Λιέγης… δούλεψε για τον Ολυμπιακό
Αναστασίου: Ήμασταν καλύτεροι και στα δύο παιχνίδια
“Εφιάλτης” στη Λεωφόρο! “Αυτοκτόνησε” και αποκλείστηκε ο Παναθηναϊκός (VIDEO)