Αθλητικά

Πάει για sold out η Τούμπα

Οι φίλοι του ΠΑΟΚ ετοιμάζονται να γεμίσουν για πρώτη φορά φέτος την Τούμπα καθώς η προπώληση των εισιτηρίων για τον αγώνα με τον Άρη βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η ζήτηση των εισιτηρίων για τον αγώνα με τον Άρη, από τους φίλους του ΠΑΟΚ. Μέχρι και την Τετάρτη έχουν διατεθεί δύο χιλιάδες εισιτήρια, πρώτη φορά φέτος, ενώ όσο πλησιάζουμε προς την Κυριακή ο αριθμός θα αυξάνεται.

Οι άνθρωποι του δικεφάλου του βορρά εκτιμούν πως για πρώτη φορά φέτος η Τούμπα θα είναι κατάμεστη το βράδυ της Κυριακής για το ματς με τον “αιώνιο” αντίπαλο.

Φωτάκης: Μας στεναχωρεί η απουσία του κόσμου

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα