Μετά το ρεπό της Παρασκευής, οι «πράσινοι» επέστρεψαν το Σάββατο στο Κορωπί και ουσιαστικά ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το πρώτο ματς με την Μιντιλαντ.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε αρχικά το καθιερωμένο ζέσταμα, στη συνέχεια ασκήσεις με πάσες και τέλος ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας.
Από την πλευρά τους, ο Ζέκα και ο Πέτριτς ακολούθησαν ένα μέρος της προπόνησης, κάτι που δείχνει ότι οι δύο παίκτες θα δώσουν το «παρών» στο παιχνίδι με τη Μίντιλαντ. Αγώνα δρόμου για να προλάβει κάνει και ο Κλωναρίδης που το Σάββατο πραγματοποίησε ατομικό πρόγραμμα.