Όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι της Δευτέρας στη Λειβαδιά έκαναν πρόγραμμα αποθεραπείας ενώ οι υπόλοιποι έκαναν ζέσταμα και στη συνέχεια έπαιξαν δίτερμα. Ατομικό πρόγραμμα έκανε ο Σο και ο Φουρλάνος.
“Πονοκέφαλος” με Μπουμσόνγκ για Φερέιρα
Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός, στη πρώτη προπόνηση του "τριφυλλιού" μετά από την ισοπαλία με τον Ατρόμητο, έκανε ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία λόγω των ενοχλήσεων που νιώθει στην αριστερή γάμπα.

ΦΩΤΟ EUROKINISSI