Συγκεκριμένα με έγγραφο που απέστειλε ο ΑΠΟΔΗΛ (Αθλητικός Πολιτιστικός Δημοτικός Οργανισμός Λειβαδιάς) υποστηρίζει πως αν δεν υπογραφεί μέχρι την Παρασκευή νέα σύμβαση παραχώρησης του σταδίου, τότε δεν θα δώσει έγκριση για να πραγματοποιηθούν οι εντός έδρας αγώνες του Λεβαδειακού.
Την ίδια ώρα, οι άνθρωποι της ομάδας της Βοιωτίας υποστηρίζουν πως βάση σύμβασης τους έχει παραχωρηθεί το γήπεδο της πόλης μέχρι το 2021, ενώ ο πρόεδρος του Λεβαδειακού, Γιάννης Κομπότης επικοινώνησε με την δήμαρχο της πόλης, κα Πούλου, η οποία με την σειρά της δήλωσε άγνοια για τις κινήσεις του ΑΠΟΔΗΛ.
Παναθηναϊκός: Καθησυχαστικός ο Αναστασίου – Απρόοπτο με Κουτρουμπή
Πρόταση σε Αναστασίου από Γκενκ! Ενημερώθηκε ο Αλαφούζος
Παναθηναϊκός: Η συμφωνία για Μπερίσα και ο… Σακίλ
Παναθηναϊκός: Στην Ελλάδα ο… ανυπόμονος Αλφάρο
Θέλει και Μπερίσα ο Παναθηναϊκός