Ο γκαρντ της ΤΣΣΚΑ, μιλώντας μετά την ήττα της ομάδας του από την Ισπανία τόνισε:
«Αντιμετωπίσαμε την Ελλάδα σε ένα τουρνουά στη Γαλλία, αλλά τότε δεν έπαιζαν ο Πρίντεζης και ο Καλάθης. Θα είναι ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Πιστεύω πως μπορούμε να νικήσουμε τους Έλληνες. Θα γίνει ένα ματς που θα κριθεί στο τέλος.
Κάναμε καλή προσπάθεια απέναντι στην Ισπανία. Είναι η καλύτερη ομάδα του ομίλου. Δεν θέλω να μιλήσω για τη διαιτησία, γιατί όταν ασχολούμαστε με αυτή αποπροσανατολιζόμαστε».
Μουντομπάσκετ: Το top 5 της 6ης μέρας (VIDEO)
Μουντομπάσκετ: Τα ζευγάρια στους “16”
Μουντομπάσκετ: Πρώτη και καλύτερη η Εθνική! Με την Σερβία στους “16”
