Το… τρελό γλέντι στα αποδυτήρια του Αστέρα Τρίπολης (VIDEOS)
Οι παίκτες του Αστέρα Τρίπολης είχαν κάθε λόγο να γιορτάσουν με την ψυχή τους την πρόκριση στα πλέι οφ του Europa League και το πάρτι έγινε ακόμη μεγαλύτερο όταν οι ιδιοκτήτες της ομάδας έδωσαν πριμ 50.000 ευρώ.