Αναλυτικά όσα είπε ο αρχηγός του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος, Νίκος Ζήσης:
“Πιστεύω πως η ομάδα είναι σε καλό δρόμο. Τα φιλικά είναι το καλύτερο τεστ για να δείξουμε σε τι φάση βρισκόμαστε και θα δούμε τις αδυναμίες μας. Η διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια είναι πως φέτος έχουμε μόνο δυνατά φιλικά και αυτό είναι καλό, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα. Τα τελευταία χρόνια έχουμε κουραστεί να κερδίζουμε στα φιλικά και στα επίσημα να μην πηγαίνουμε τόσο καλά. Είναι ευκαιρία να παίξουμε περισσότερο και θα ευχαριστηθούμε λίγο παραπάνω από τη μονοτονία των προπονήσεων. Είμαστε μια ομάδα με νέο προπονητή, με αρκετά νέα παιδιά, αλλά τα φιλικά με τα επίσημα είναι τελείως διαφορετικά”.
Ο Γιώργος Μπόγρης από την πλευρά του τόνισε:
“Υπάρχει πολλή κούραση. Τώρα έχουμε τα πρώτα φιλικά στη Γαλλία κι ανυπομονούμε όλοι, κυρίως εγώ που είμαι πρώτη φορά στην Ανδρών. Είναι ευκαιρία να ξεφύγουμε από το πρόγραμμα των προπονήσεων που είναι πολύ σκληρό και να δει ο προπονητής σε τι κατάσταση είναι η ομάδα. Εγώ είμαι λίγο αγχωμένος, ακόμη και στις προπονήσεις. Η πίεση θα είναι τεράστια και στο πρώτο φιλικό, γιατί το έχω στο μυαλό μου. Αλλά θέλω να το ξεπεράσω αυτό. Και σε αυτό βοηθούν τα φιλικά, να ξεπεράσουμε το άγχος ή κάποιες ανασφάλειες που έχουμε. Με τη βοήθεια των συμπαικτών μας και του προπονητικού τιμ θέλουμε να δείξουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε”.
Κατσικάρης: Κάθε ημέρα και καλύτεροι
Στην προπόνηση της Εθνικής μπάσκετ ο Αντώνης Σαμαράς
Καλάθης: Ήθελα να είμαι εδώ! Μεγάλη τιμή η Εθνική
Κατσικάρης: Με το ζόρι δεν παίζεις στην Εθνική
Παπανικολάου: Στα λόγια μπορούμε να πάρουμε το… διαγαλαξιακό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT