Από τις 391.000 το 2016 φτάσαμε στα 1,26 εκατ. το 2018, με τις πωλήσεις των EV κάθε χρόνο περίπου να διπλασιάζονται. Και η Κίνα με την πολιτική των «μηδενικών εκπομπών» δίνει το τέμπο.
Τα στοιχεία που δημοσιεύει η Jato Dynamics δείχνουν πόσο μεγάλο είναι το χάσμα μεταξύ του δίδυμου Κίνας/ΗΠΑ και της Ευρώπης στην ηλεκτροκίνηση. Ενώ η Κίνα είναι μια πολύ μεγαλύτερη αγορά από την Ευρώπη, η συγκέντρωση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων (ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά) γίνεται όλο και πιο σημαντική.