Site icon NewsIT

Το VW Passat EcoFuel και σε έκδοση Taxi

31.07.2013 | 16:12
Το VW Passat EcoFuel και σε έκδοση Taxi

Το VW Passat TSI EcoFuel εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο (CNG). 

Μέχρι τώρα, ένα από τα κύρια μειονεκτήματα των αυτοκινήτων αυτών ήταν η μειωμένη απόδοσή τους. Χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Volkswagen, το Passat TSI EcoFuel διαθέτει τον πρώτο κινητήρα φυσικού αερίου που συνδυάζει άμεσο ψεκασμό + διπλή υπερτροφοδότηση (Compressor & Turbo), προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις σε συνδυασμό με άριστη οικονομία χρήσης.

Το Passat TSI EcoFuel επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,8 sec, έχει τελική ταχύτητα 214 km/h, ενώ καταναλώνει μόλις 4,3 kg CNG / 100 km.

Το Φυσικό Αέριο (CNGCompressed Natural Gas) ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά: είναι οικονομικότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα συμβατικά καύσιμα, είναι ασφαλές, ΔΕΝ νοθεύεται, ενώ θεωρείται το πιο φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο, δεδομένων των μειωμένων εκπομπών σωματιδίων και διοξειδίου του άνθρακα που εκλύει. Έχει τη δυνατότητα να συνεισφέρει καθοριστικά σε ένα καθαρότερο περιβάλλον, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στην ατμόσφαιρα των αστικών κέντρων.

Σήμερα, η τιμή ανά κιλό του CNG κυμαίνεται κάτω από € 1 (τρέχουσα τιμή € 0,97). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το κόστος καυσίμων για το Passat TSI EcoFuel ανέρχεται σε μόλις € 4,17 / 100 km αποτελώντας το οικονομικότερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, τόσο σε σύγκριση με τα diesel όσο και με τα υβριδικά.
Με κόστος καυσίμου € 4,17 / 100
km το Passat TSI EcoFuel αποτελεί μια ιδανική επιλογή κάθε οδηγού που καλύπτει μικρές ή μεγάλες αποστάσεις. Για τον λόγο αυτό, η KosmocarVolkswagen είναι η μοναδική μέχρι στιγμής εταιρεία που έχει ξεκινήσει στρατηγική συνεργασία με την ΔΕΠΑ, στα πλαίσια ανάπτυξης της αεριοκίνησης στην Ελληνική Αγορά, και έχει ήδη παραδώσει 10 Passat TSI EcoFuel σε οδηγούς ΤΑΧΙ της Αττικής.

Οι πρώτες εντυπώσεις των οδηγών ταξί μετά από χρήση περίπου 15.000 km είναι εξαιρετικά θετικές, αναφέροντας κατά μέσο όρο μείωση στο κόστος κατανάλωσης (€/χλμ) που κυμαίνεται μεταξύ 50% – 60% σε σχέση με τα προηγούμενα diesel αυτοκίνητα που είχαν στην κατοχή τους.

Διάταξη δεξαμενών καυσίμου – Λειτουργία συστήματος EcoFuel

Το Passat TSI Ecofuel διαθέτει 3 υποδαπέδιες δεξαμενές φυσικού αερίου από ειδικής επεξεργασίας ατσάλι χαμηλού βάρους (μια εμπρός από τον πίσω άξονα και δύο πίσω) και μια δεξαμενή βενζίνης. Δεν υπάρχουν διακόπτες για χειροκίνητη μετάβαση από φυσικό αέριο σε βενζίνη ή το αντίστροφο, διότι το Passat TSI EcoFuel σχεδιάστηκε κατά κύριο λόγο για λειτουργία με φυσικό αέριο. Η βενζίνη χρησιμοποιείται μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα.

Όταν οι δεξαμενές φυσικού αερίου αδειάσουν, γίνεται αυτόματη μετάβαση της τροφοδοσίας στη βενζίνη. Στον πίνακα οργάνων έχουν ενσωματωθεί δύο ξεχωριστοί δείκτες μέτρησης για κάθε τύπο καυσίμου.

Η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι επίσης εντυπωσιακή. Με 21 κιλά φυσικού αερίου καθώς και 31 λίτρα βενζίνης, το Passat TSI EcoFuel μπορεί να διανύσει 980 km (με αποκλειστική τροφοδοσία φυσικού αερίου, 480 km).

To Passat TSI EcoFuel διατίθεται σε Limousine & Variant και ενδεικτικά περιλαμβάνει στον βασικό του εξοπλισμό μεταξύ άλλων έξι αερόσακους, ESP με λειτουργία σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου, EDL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), Fatigue detection (σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού), ζάντες αλουμινίου 16″ με ελαστικά 215/55 R16, ορθοπεδικά καθίσματα εμπρός (οδηγού με 6 ηλεκτρικές ρυθμίσεις), σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 6.5″ και ενσωματωμένο CDChanger 6 δίσκων και αισθητήρα βροχής και φώτων.

Συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις (9,8″ 0-100 km/h) με εξαιρετικά χαμηλό κόστος καυσίμων (€ 4,17/100 km), ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού σε ανταγωνιστικές τιμές, το Passat TSI EcoFuel αποτελεί την πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον πρόταση αυτοκίνησης στην κατηγορία του, συγκρινόμενο άμεσα τόσο με υβριδικές προτάσεις όσο και με αυτοκίνητα που διαθέτουν κινητήρες πετρελαίου.

Η τιμή με όφελος απόσυρσης είναι 25.540 ευρώ για το 4θυρο Limousine και 26.770 ευρώ για το Variant, ενώ για την επαγγελματική έκδοση Taxi η τιμή ανέρχεται στις 23.600 ευρώ.

Δίκτυο Διάθεσης Φυσικού Αερίου κίνησης

Σε ότι αφορά στις μελλοντικές κινήσεις της ΔΕΠΑ, τα άμεσα πλάνα της εταιρίας στοχεύουν στην επέκταση του δικτύου τροφοδότησης φυσικού αερίου σε συνεργασία με τα Ελληνικά Πετρέλαια, με το άνοιγμα 6-7 νέων πρατηρίων στις μεγάλες πόλεις κατά μήκος του οδικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης εντός του 2013, και τα υπόλοιπα 6-7 μέσα στο 2014. Τα 2 πρώτα πρατήρια είναι ήδη διαθέσιμα στους καταναλωτές στο Ίλιον και την Ανθούσα Αττικής, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται η εμπορική λειτουργία των πρατηρίων σε Θεσσαλονίκη και Κηφισιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ 

Οδηγούμε το πρωτότυπο VW Taigun

Δοκιμή: VW Golf BlueMotion 1.6 TDI

Κοντά στην παραγωγή του το πρωτότυπο VW Buggy up!

Δοκιμή: Νέο VW Golf GTΙ

Νέα έκδοση με φυσικό αέριο για το VW up!

Επετειακή έκδοση για τα 1.000.000 κομμάτια του VW Scirocco

Οδηγούμε: Νέο VW Golf GTD

Έφτασε τα 30 εκατ. αυτοκίνητα η παραγωγή του VW Golf

Από € 27.700 το νέο VW Golf GTI

Αγορά Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version