Τα εναλλακτικά καύσιμα, αυτά που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, βρίσκονται στην ατζέντα του BMW Group, το οποίο εμπράκτως δείχνει τη χρησιμότητά τους.
Σε εκδήλωση που έγινε στο Λουξεμβούργο, το BMW Group παρουσίασε στους διαχειριστές στόλων λύσεις για την απανθρακοποίηση των στόλων τους. Εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης σε καύσιμα που παράγονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το BMW Group έχει ξεκινήσει δοκιμές ενός στόλου οχημάτων που ανεφοδιάζονται αποκλειστικά με HVO100 και όχι με diesel. Τα δεδομένα ανεφοδιασμού κάθε οχήματος συγκρίνονται με αυτά του συστήματος πληρωμών του διαχειριστή στόλου, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτη ιχνηλάτηση του καυσίμου. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για τη δημιουργία ενός στόλου που κινείται αποκλειστικά με HVO100, για εταιρικούς πελάτες.
Οι πρώτες συμβατικές συμφωνίες με διαχειριστές μεγάλων στόλων οχημάτων BMW diesel στη Γερμανία και την Ιταλία αναμένεται να οριστικοποιηθούν σύντομα.
Ήδη από τον Ιανουάριο του 2025, όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα BMW που παράγονται στη Γερμανία εφοδιάζονται με HVO100 πριν παραδοθούν στους εμπόρους. Η συντομογραφία HVO σημαίνει «υδρογονωμένο φυτικό έλαιο» και το «100» υποδηλώνει ότι πρόκειται για καύσιμο 100% καθαρό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το «Neste MY Renewable Diesel» HVO100 χρησιμοποιείται στα εργοστάσια του BMW Group σε Μόναχο, Ντίνγκολφινγκ, Ρέγκενσμπουργκ και Λειψία.
Το καύσιμο του Φινλανδού κατασκευαστή Neste επιτρέπει μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και 90% («well to wheel») σε σύγκριση με το ορυκτό diesel. Η αρχική πλήρωση στα εργοστάσια, πριν από την παράδοση στο δίκτυο εμπόρων του BMW Group, κυμαίνεται μεταξύ πέντε και οκτώ λίτρων, ανάλογα με το μοντέλο.
Καταλήγοντας, το BMW Group συνεχίζει να επενδύει σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV), plug-in υβριδικά, οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, αλλά και συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης που μπορούν να λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα.
Το BMW Group ζητά φιλόδοξη εφαρμογή της Οδηγίας για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (RED III), συμπεριλαμβανομένων εθνικών στόχων που προβλέπουν τουλάχιστον 30% μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα καύσιμα και που πρέπει να ενσωματωθούν στην εθνική νομοθεσία έως το 2025.