Ο γερμανικός οργανισμός DEKRA υπέβαλε τρία Nissan Leaf πρώτης γενιάς (2010-2017) και ένα Renault Zoe (2012-2019) σε δοκιμές πρόσκρουσης με ταχύτητες υψηλότερες από το συνηθισμένο. Στόχος ήταν να ελεγχθεί η ασφάλεια των ηλεκτρικών οχημάτων, να βελτιστοποιηθεί η διαδικασία απεγκλωβισμού των επιβατών από τα συντρίμμια και να δοκιμαστούν νέοι μέθοδοι πυρόσβεσης σε περίπτωση ανάφλεξης των μπαταριών.
Οι δοκιμές περιλάμβαναν την πρόσκρουση ενός Renault Zoe με 60 km/h πλευρικά πάνω σε ένα στύλο. Αντίστοιχα, το Nissan Leaf επανέλαβε την ίδια δοκιμή με 60 km/h και με 75 km/h ενώ υπεβλήθη και σε μετωπική σύγκρουση με το στύλο με ταχύτητα 84 km/h. Όπως μπορείτε να δείτε και από το βίντεο, τα οχήματα κυριολεκτικά δίπλωσαν γύρω από την κολόνα, με την παραμόρφωση να είναι ακόμα πιο έντονη στις πλευρικές συγκρούσεις.