Αν και ο Rupert Stadler δεν διευκρίνισε σε ποιον κινητήρα αναφέρεται οι υποψήφιοι είναι δύο, ένας βενζίνης καιένας diesel, και προέρχονται από το ανανεωμένο VW Polo. Ο 1.0 TSI που θα λανσαριστεί μέχρι τις αρχές του 2015 θα αποδίδει 95 ή 110 PS, ενώ ο νέος 1.4 TDI διατίθεται ήδη σε εκδόσεις με 75 και 90 PS.
Το πρώτο μοντέλο της Audi που θα αποκτήσει 3κύλινδρο μοτέρ είναι το Α1, ενώ το Α3 θα ακολουθήσει λίγο αργότερα. Οι παραπάνω κινητήρες θα μπορούν κάλλιστα να αντικαταστήσουν τους 1.2 TFSI και 1.6 TDI που κινούν σήμερα της βασικές εκδόσεις βενζίνης και diesel των δύο μικρότερων Audi.
Όσο για το ενδεχόμενο τοποθέτησης 3κύλινδρων μοτέρ σε μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας, κάτι τέτοιο μάλλον θα καθυστερήσει αρκετά σύμφωνα με τον Stadler. «Για αρκετό καιρό θα αρκεστούμε στα μικρά μας μοντέλα. Δεν είμαι σίγουρος αν η αγορά [σ.σ. των μεγαλύτερων μοντέλων] θα ανταποκριθεί καλά στα 3κύλινδρα μοτέρ μεσο-μακροπρόθεσμα. Αλλά σκεφτείτε ότι πριν 10-15 χρόνια οι 6κύλινδροι κινητήρες ήταν must, και τώρα τη θέση τους έχουν πάρει 4κύλινδροι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
VW: Από 20.760 ευρώ το νέο Golf BlueMotion
Έρχεται υβριδικό VW Polo και έκδοση που θα καταναλώνει φυσικό αέριο
VW: Δεύτερη νιότη για το Polo με νέα μοτέρ και σύγχρονα συστήματα ασφάλειας
Τι δώρο έκανε η Volkswagen στον ιδρυτή του Facebook και γιατί; (VIDEO)
Η VW ετοιμάζει 4κίνητη έκδοση του Polo R με 250 ίππους
Νέα σπορ έκδοση για το VW Golf με κατανάλωση μόλις 1,5 λίτρo/100km!
Με νοθεία βγήκε Αγαπημένο Αυτοκίνητο της Γερμανίας το VW Golf