Driveit

Φοβερό με δύο Aprilia της Trackhouse στο 1-2 στο MotoGP της Ολλανδίας

Ο Raul Fernandez κέρδισε τον Ai Ogura στο εντυπωσιακό Srint
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εντυπωσιακό με 4 Aprilia στην πρώτη πεντάδα του Sprint του MotoGP στο Ασσεν της Ολλανδίας, με τον Ραούλ Φερνάντσες να παίρνει τη νίκη, με την Aprilia της Trackhouse, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον ομόσταβλό του Αϊ Ογκούρα.

Ο Φάμπιο ντι Τζιαναντόντιο με τη Ducati της VR46 ήταν 30ς στο βάθρο, ενώ έμεινε τέταρτος ο Μάρκο Μπετσέκι με την εργοστασιακή Aprilia και 5ος ο ομόσταβλός του Χόρχε Μαρτίν.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MotoGP™ (@motogp)

Οι δύο εργοστασιακές Ducati με Μαρκ Μάρκεθ και Φραντσέσκο Μπανιάια τερμάτισαν στις θέσεις 6 και 7.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μπαστινίνι με ΚΤΜ της Tech3, ο Ακόστα της ΚΤΜ και ο Κουαρταράρο της Yamaha.

Αύριο θα έχουμε το μεγάλο Grand Prix.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα