Οι μετωπικές και πλαγιομετωπικές συγκρούσεις βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μέριμνας από τους κατασκευαστές, αλλά συχνά είναι οι πλευρικές που προκαλούν τις πιο σοβαρές σωματικές βλάβες. Και ειδικά όταν ο οδηγός έχει καθισμένο δίπλα του συνοδηγό. Για τους δυο τους λοιπόν υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να συγκρουστούν βίαια μεταξύ τους, ειδικά στο κεφάλι, με αποτέλεσμα σοβαρούς κρανιο-εγκεφαλικούς τραυματισμούς.
Η Hyundai και η Kia ακολουθούν κατά πόδας την πρώτη «διδάξασα» στο θέμα, την General Motors, εγκαινιάζοντας στα μελλοντικά μοντέλα τους έναν νέο αερόσακο που βρίσκεται στο κεντρικό υποβραχιόνιο -στην πραγματικότητα είναι εγκατεστημένος στην εσωτερική πλευρά του καθίσματος του οδηγού. Προφανώς, με μια τέτοια τοποθέτηση αποτρέπει σε περίπτωση σύγκρουσης τη βίαια επαφή οδηγού και συνοδηγού.