Πέμπτη, 22 Φεβ.
16oC Αθήνα

Οι νέες BMW R 12 nineT και R 12

Οι νέες BMW R 12 nineT και R 12

Οι νέες BMW R 12 nineT και R 12: μία classic roadster για δυναμική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους και μία classic cruiser για ταξίδια με χαλαρή cruising διάθεση .

Όταν η R nineT παρουσιάστηκε το 2013, για την BMW Motorrad, ήταν κάτι περισσότερο από μία κλασική roadster. Από την αρχή συνδύαζε μία κλασική σχεδίαση μοτοσικλέτας και σύγχρονη τεχνολογία με υψηλή ποιότητα κατασκευής και ποικίλες δυνατότητες customizing. Λίγο αργότερα, η R nineT εμπλουτίστηκε με ελκυστικές εκδόσεις, δημιουργώντας μια ολόκληρη οικογένεια μοντέλων για τον κόσμο της BMW Motorrad Heritage.

Ως εκ τούτου, η νέα BMW R 12 nineT, εξελίχθηκε με γνώμονα «Το πνεύμα της nineT », βαδίζοντας στα χνάρια της επιτυχημένης R nineT και προάγοντας την αρχετυπική εμφάνιση, τη διαχρονικότητα και τις υψηλές δυνατότητες customizing. Η νέα R 12 nineT, ως μία κομψή, κλασική roadster επιδιώκει να προσελκύει την προσοχή σε ένα αστικό περιβάλλον, και παράλληλα υπόσχεται δυναμική διασκεδαστική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Από την άλλη, η νέα BMW R 12 προωθείται ως μία ευκολοδήγητη μοτοσικλέτα με το σλόγκαν “ The Spirit of Easy ” – ενσαρκώνοντας άριστα μία classic cruiser για cool και ανέμελες διαδρομές.

Τεράστια γκάμα επιλογών 

Οι νέες BMW R 12 nineT και R 12 είναι κλασικές roadster και cruiser μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν τον αυθεντικό και ισχυρό χαρακτήρα του boxer κινητήρα και τη σχεδιαστική γλώσσα μοτοσυκλετών παλαιότερων εποχών με καινοτόμες τεχνολογίες και μία αρθρωτή φιλοσοφία που προσφέρει στον αναβάτη αναρίθμητες επιλογές εξατομίκευσης. Η λιτή προσέγγιση που αποφεύγει κάθε τι περιττό και η προσήλωση στη λεπτομέρεια ήταν πρωταρχικές προτεραιότητες στη φάση της σχεδίασης, πετυχαίνοντας μία ισχυρή συναισθηματική απήχηση.

Αυθεντικός και ισχυρός boxer κινητήρας 

Τα τελευταία 100 χρόνια, ο δικύλινδρος boxer κινητήρας σε συνδυασμό με άξονα μετάδοσης είναι συνώνυμα των μοτοσικλετών BMW. Συνεχίζοντας αυτή την παράδοση, τα νέα μοντέλα BMW R 12 nineT και R 12, που παρουσιάστηκαν με την ευκαιρία της επετείου για τα “100 χρόνια BMW Motorrad”, δίνουν περαιτέρω έμφαση σε αυτή τη χαρακτηριστική διάταξη μετάδοσης κίνησης, μετά την πρόσφατη παρουσίαση της νέας BMW R 1300 GS. Ο αεροελαιόψυκτος boxer κινητήρας χωρητικότητας 1.170 κ.εκ., ήδη γνωστός από πολυάριθμα μοντέλα BMW Motorrad, αποδίδει 80 kW (109 hp) στις 7.000 rpm στην R 12 nineT και 70 kW (95 hp) στις 6.500 rpm στην R 12. Με τον πλήρη επανασχεδιασμό του πλαισίου, τα νέα μοντέλα R 12 διαθέτουν επίσης νέο φιλτροκούτι, το οποίο είναι πλέον πλήρως ενσωματωμένο κάτω από τη σέλα. Το αριστερά τοποθετημένο σύστημα εξάτμισης “Twin Pipe” με διπλό τελικό εξάτμισης και κωνικές απολήξεις εναρμονίζεται τέλεια με την αισθητική τόσο μιας κλασικής, σπορ roadster όσο και μιας cruiser.

Νέο κεντρικό σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα με βιδωτό υποπλαίσιο

Στα νέα μοντέλα της σειράς BMW R 12 υπάρχει το εντελώς νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα τύπου γέφυρας, διαφορετικό από της προηγούμενης γενιάς R nineT που έφερε δύο κεντρικά πλαίσια εμπρός και πίσω. Ως αποτέλεσμα, το νέο πλαίσιο καταργεί την ανάγκη για συνδέσμους, μειώνει το βάρος και προσφέρει στα νέα μοντέλα R 12 μια πιο καθαρή και κλασική εμφάνιση. Το βιδωτό υποπλαίσιο κατασκευάζεται επίσης από ατσάλινους σωλήνες.

Ψηφιακή οθόνη διατίθεται προαιρετικά ως εργοστασιακός εξοπλισμός

Η νέα R 12 nineT είναι εξοπλισμένη με δύο αναλογικά στρογγυλά όργανα – ταχύμετρο και στροφόμετρο, μια θύρα USB-C στην αριστερή πλευρά και μια πρίζα 12V στη δεξιά πλευρά. Τα στρογγυλά όργανα παρέχουν επίσης δυνατότητες εξατομίκευσης καθώς μέσω ενός δικτύου επικοινωνίας LIN-Bus διαχωρίζονται οι μονάδες ελέγχου από τις μονάδες απεικόνισης. Τα στάνταρ όργανα για τη νέα R 12 περιορίζονται στο ταχύμετρο, αλλά το στροφόμετρο διατίθεται ως retrofit εξοπλισμός από τη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ μοτοσικλετών BMW.

Eκδόσεις roadster και cruiser

Στην R 12 nineT το αλουμινένιο ρεζερβουάρ με τα βουρτσισμένα και διαφανή πλευρικά πάνελ, η σέλα και η ουρά δημιουργούν μια ανοδική, δυναμική γραμμή. Η βελτιωμένη εργονομία σε σχέση με την προκάτοχό της οφείλεται κυρίως στο κατά 30 mm κοντύτερο και στενότερο ρεζερβουάρ καυσίμου στο πίσω τμήμα του. Ο αναβάτης κάθεται πιο μπροστά, άρα και πιο κοντά στο τιμόνι, ενώ απολαμβάνει και καλύτερη επαφή με τα γόνατα.

Στη νέα BMW R 12, το ατσάλινο ρεζερβουάρ που θυμίζει τα λεγόμενα ‘Toaster Tanks’ των μοντέλων BMW/5 της δεκαετίας του 1970, τονίζει την τυπική σχεδίαση ενός cruiser σε κλασικό σχήμα σταγόνας και σχηματίζει μια κατηφορική γραμμή σε συνδυασμό με το στάνταρ μονόσελο και το καμπυλωτό, χαμηλά τοποθετημένο πίσω φτερό. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός 19 ιντσών και ο μικρός πίσω τροχός 16 ιντσών ολοκληρώνουν αρμονικά το σύνολο. Η κλασική σχεδίαση cruiser αντικατοπτρίζεται επίσης στην χαλαρή θέση οδήγησης με το χαμηλό ύψος της σέλας και το φαρδύ τιμόνι.

Τα Κύρια Χαρακτηριστικά των νέων BMW R 12 nineT και R 12:

– Κλασική, παραδοσιακή σχεδίαση roadster και cruiser.

– Ισχυρός, δικύλινδρος αεροελαιόψυκτος boxer κινητήρας.

– Υψηλή ποιότητα κατασκευής με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια.

– Σχεδιασμένες για customizing.

– R 12 nineT με 80 kW (109 hp) στις 7.000 rpm και 115 Nm στις 6.500 rpm.

– R 12 με 70 kW (95 hp) στις 6.500 rpm και 110 Nm στις 6.000 rpm.

– Σύστημα εξάτμισης στην αριστερή πλευρά με διπλό τελικό και κωνικές απολήξεις.

– Νέο φιλτροκούτι, τώρα ενσωματωμένο κάτω από τη σέλα.

– Κεντρικό σωληνωτό χωροδικτύωμα μια βιδωτό υποπλαίσιο.

– Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και ψαλίδι Paralever με πίσω γόνατο ελατηρίου τοποθετημένο υπό γωνία και νέα καμπύλη απόσβεσης ανάλογα με τη διαδρομή της ανάρτησης.

– Ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες, ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πίεσης και πλευστοί δίσκοι 310 mm.

– Ισχυρό σύστημα πέδησης σε συνδυασμό με BMW Motorrad ABS Pro για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και στις στροφές.

– Ειδικά σχεδιασμένες επιλογές εξατομίκευσης (customizing) από τη γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ BMW Motorrad, γνωστά για την ανώτερη ποιότητά τους.

– Στάνταρ προγράμματα οδήγησης “Rain”, “Road” και “Dynamic” στην R 12 nineT και “Roll” & “Rock” στην R 12.

– DTC (Dynamic Traction Control) και σύστημα engine drag torque control για ομαλή μετάδοση ροπής, στάνταρ.

– Νέα κλασικά στρογγυλά όργανα, θύρα USB-C και πρίζα 12 V. Ψηφιακή οθόνη διατίθεται προαιρετικά ως εργοστασιακός εξοπλισμός.

– Ισχυρά φώτα LED στάνταρ και Headlight Pro με προσαρμοζόμενο προβολέα διατίθεται προαιρετικά ως εργοστασιακός εξοπλισμός.

– Keyless Ride, στάνταρ εξοπλισμός.

– Τρεις ελκυστικές χρωματικές επιλογές για κομψές εμφανίσεις Classic Roadster και Classic Cruiser.

– Ειδικά σχεδιασμένη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού για customizing διατίθεται μέσω της σειράς γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad, που φημίζονται για την κορυφαία ποιότητά τους.

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις