Παρασκευή, 29 Μαρ.
17oC Αθήνα

Οικονομία 46% με το Toyota Prius Plug-in Hybrid

Οικονομία 46% με το Toyota Prius Plug-in Hybrid

Μετά από τρία χρόνια δοκιμών στη Γαλλία, η Toyota, η Γαλλική Εταιρία Ενέργειας (EDF), και η Πόλη & Αστική Κοινότητα του Στρασβούργου ανακοίνωσαν τα τελικά συμπεράσματα που αποκόμισαν από τη δοκιμή μεγάλης κλίμακας της τεχνολογίας Plugin Hybrid που ξεκίνησε στο Στρασβούργο στις 27 Απριλίου, 2010.

Η δοκιμή είχε σχεδιαστεί με σκοπό τη συγκέντρωση στοιχείων και σχολίων από τη χρήση οχημάτων τεχνολογίας plugin hybrid σε πραγματικές συνθήκες, προωθώντας παράλληλα την ανάπτυξη μιας ειδικής υποδομής φόρτισης με δημόσια πρόσβαση.

Οι επίσημες διαπιστώσεις, μετά την τριετή δοκιμή κατά τη διάρκεια της οποίας καλύφθηκαν 4 εκατομμύρια χιλιόμετρα, είναι τα εξής:

    Μέση μείωση κατανάλωσης καυσίμου 46% συγκριτικά με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο όχημα παρόμοιων διαστάσεων με μέση συχνότητα φόρτισης 1,1 φορές την ημέρα
    Άμεση σχέση μεταξύ συχνότητας επαναφόρτισης και κατανάλωσης: υψηλότερη συχνότητα φόρτισης μεταφράζεται σε μικρότερη κατανάλωση
    Η έρευνα αποκάλυψε 70% μείωση της κατανάλωσης συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο όχημα παρόμοιων διαστάσεων όταν επαναφορτίζεται 1,6 φορές την ημέρα, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται σημαντική οικονομία 1.400 Ευρώ σε ετήσια βάση
    Δημιουργία ειδικής υποδομής φόρτισης με 145 σημεία φόρτισης (9 σε χώρους στάθμευσης 12 σε δημόσια μέρη)
    Το 60% των επαναφορτίσεων γίνεται στη δουλειά και το 37% στο σπίτι. Τα δημόσια σημεία φόρτισης χρησιμοποιούνται για συμπληρωματική φόρτιση. Η προγραμματισμένη φόρτιση οδηγεί σε μειώσεις των εκπομπών CO2 από 10% έως 15%
    Το μέσο κόστος επαναφόρτισης είναι περίπου 0,30 Ευρώ (συμπεριλαμβάνονται όλα τα κόστη)

Τελικά συμπεράσματα
Κατά μέσο όρο, η κατανάλωση μειώθηκε κατά 46% συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο όχημα παρόμοιων διαστάσεων. Αυτή η σημαντική μείωση επιτεύχθηκε με μέση συχνότητα φόρτισης 1,1 φορές την ημέρα.

Συμπέρασμα: ότι χρήστες που επαναφορτίζουν συχνότερα έχουν μεγαλύτερη ωφελιμότητα στην κατανάλωση συγκριτικά με όσους επαναφορτίζουν λιγότερο τακτικά. Πάρτε για παράδειγμα ένα χρήστη που επαναφορτίζει 1,6 φορές την ημέρα. Οδηγώντας κατά 40% σε hybrid mode και 60% σε electric mode, πετυχαίνει περίπου 70% μείωση της κατανάλωσης συγκριτικά με ένα συμβατικό  βενζινοκίνητο όχημα παρόμοιων διαστάσεων. Αυτό σημαίνει οικονομία 7,1 Ευρώ/100km(1) σε λειτουργικό κόστος ή εξοικονόμηση 1.400 Ευρώ το χρόνο, αν υποθέσουμε ότι το αυτοκίνητο διανύει περίπου 20.000km το χρόνο.
Επιπλέον της μειωμένης κατανάλωσης, το περιβάλλον ωφελείται από τις μηδενικές εκπομπές ρύπων στο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης. Οι εκπομπές
CO2 μπορούν να μειωθούν μέχρι 61% συγκριτικά με συμβατικά βενζινοκίνητα οχήματα παρόμοιων διαστάσεων.

Ο Michel Gardel, Αντιπρόεδρος Επικοινωνιών, Εξωτερικών & Περιβαλλοντικών Υποθέσεων της Toyota Motor Europe, δήλωσε: «Χάρη στους πελάτες του Στρασβούργου που συμμετείχαν στο  project, η Toyota κατάφερε να συγκεντρώσει πολύτιμα στοιχεία που θα χρησιμοποιήσουμε στην περαιτέρω προώθηση της τεχνολογίας plugin hybrid. Η Toyota θεωρεί την τεχνολογία plugin hybrid ως την πλέον περιβαλλοντική λύση μετακίνησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή και σημαντικό βήμα στη  δημιουργία του απόλυτου αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων. Θέλουμε να κάνουμε την τεχνολογία ακόμα πιο προσιτή ώστε να μπορεί να υιοθετηθεί ευρέως».

(1) Υπολογισμοί με βάση την τιμή βενζίνης 1.64 Ευρώ/L και τιμή ηλεκτρικού ρεύματος 0,12 Ευρώ/kWh

Η τεχνολογία Toyota Plugin Hybrid
Τα Οχήματα
Plugin Hybrid συνδυάζουν τα οφέλη των ηλεκτρικών και πλήρως υβριδικών οχημάτων. Το Plugin Hybrid Vehicle της Toyota υιοθετεί την αρχιτεκτονική πλήρως υβριδικού συστήματος του απλού Prius, με το πρόσθετο πλεονέκτημα μιας μεγαλύτερης μπαταρίας που μπορεί να συνδεθεί και να επαναφορτιστεί από μία εξωτερική (οικιακή) παροχή ισχύος. Το όχημα λειτουργεί αθόρυβα και με μηδενικούς ρύπους στο electric mode (EV) σε μικρές έως μεσαίες αποστάσεις. Η αυτονομία στο πλήρως ηλεκτρικό πρόγραμμα οδήγησης φτάνει τα 25 km. Σε μεγαλύτερα ταξίδια, το όχημα λειτουργεί σε hybrid mode (HV) χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε