Σάββατο, 27 Απρ.
15oC Αθήνα

Νέο Ford Mondeo Vignale: Η πολυτελής πλευρά του Mondeo

Νέο Ford Mondeo Vignale: Η πολυτελής πλευρά του Mondeo

Η νέα έκδοση Vignale δεν είναι μόνο ένα συνολικά καλύτερο προϊόν, αλλά προσφέρει και αντίστοιχου επιπέδου υπηρεσίες στον οδηγό.

Το Ford Mondeo ήταν πάντα ένα μοντέλο που προσέφερε πολλά πράγματα στον ιδιοκτήτη του (χώροι, εξοπλισμός, άνεση, οδικά χαρακτηριστικά κ.ά.), χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή.

Στην εποχή όμως που ζούμε και με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να κλιμακώνονται στο ποιοτικό επίπεδο, όλα τα αυτοκίνητα οφείλουν να προσφέρουν ακόμα περισσότερα. Μάλιστα, σε έρευνα που πραγματοποίησε η Ford, αρκετοί από τους πελάτες της θα έδιναν περισσότερα χρήματα για να πάρουν ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό και φυσικά υπηρεσίες μετά την πώληση. Σε συνδυασμό μάλιστα και με το γεγονός ότι το 70% των αγοραστών του νέου Mondeo προτιμά την πλούσια έκδοση Titanium, η νέα οικογένεια μοντέλων Vignale της Ford δεν άργησε να δημιουργηθεί.

Τα μοντέλα Vignale εγκαινιάζονται με το νέο Mondeo στην 4θυρη και στη wagon εκδοχή, και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο. Είναι ένα αυτοκίνητο με δυναμική και επιβλητική εμφάνιση και σαφώς άξιζε να γίνει ο πιονέρος των εκδόσεων Vignale. Παρά το γεγονός ότι τα Vignale βασίζονται στα υφιστάμενα μοντέλα της Μπελ Οβάλ, οι ποιοτικοί έλεγχοι και η διαδικασία παραγωγής έχουν αλλάξει αρκετά, έτσι ώστε να υποστηρίζουν και τον ξεχωριστό χαρακτήρα τους.

Συνολικά, πραγματοποιούνται πάνω από 100 επιπλέον ποιοτικά τεστ, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα είναι πιο προσεγμένα στον τομέα της ποιότητας, ενώ και η συναρμογή είναι πιο φροντισμένη. Το στάνταρ μεταλλικό χρώμα διαθέτει μία επιπλέον στρώση βαφής και μία ακόμα του προστατευτικού βερνικιού.

Κύριο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό των Vignale είναι το σχήμα του εξάγωνου που το βρίσκουμε σε πολλά σημεία, όπως η μάσκα, τα διακοσμητικά μέσα και έξω και τα καθίσματα. Τα τελευταία μάλιστα είναι ντυμένα με μαλακό δέρμα πολύ καλής ποιότητας και καλύπτουν όλο το κάθισμα, ακόμα και το πίσω μέρος της πλάτης. Το ίδιο δέρμα χρησιμοποιείται σε όλα τα σημεία με τα οποία έρχεται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες, όπως το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα, το πάνελ της πόρτας και τα υποβραχιόνια.

Στην καμπίνα όμως την διαφορά δεν την κάνουν μόνο οι πολύ ποιοτικές δερμάτινες επενδύσεις. Η μοκέτα είναι πιο παχιά, η ηχομόνωση πιο προσεγμένη και ο εξοπλισμός πλουσιότερος, μιας και περιλαμβάνει βελτιωμένο ηχοσύστημα σε συνεργασία με την Sony, σύστημα Active Noise Cancellation (ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης που αποσβένουν το θόρυβο) και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ (έξτρα).

Η γκάμα κινητήρων που εφοδιάζει το Mondeo Vignale αποτελείται από δύο μοτέρ βενζίνης, δύο πετρελαίου και ένα με υβριδικό σύστημα. Η βενζινοκίνητη επιλογή είναι με τον 2.0 EcoBoost με 203 ή 240 PS, ενώ οι πετρελαιοκίνητες είναι με τον 2.0 TDCi 180 ίππων ή με τον καινούργιο 2.0 bi-turbo TDCi με 210 PS και 45,9 kgm ροπής. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift, με εξαίρεση τον 180άρη TDCi που προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ή και τετρακίνηση. Η υβριδική επιλογή αποδίδει 187 PS, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT και προσφέρεται μόνο με το 4θυρο αμάξωμα.

Τέλος, για να τονιστεί ακόμα πιο πολύ ο ξεχωριστός χαρακτήρας των μοντέλων Vignale, θα δημιουργηθούν νέες εκθέσεις (Ford Stores) στο πνεύμα του νέου brand με εξειδικευμένο προσωπικό που θα είναι σε συνεχή επαφή (24/7) με τον ιδιοκτήτη Ford Vignale. Ακόμα, οι κάτοχοι ενός Vignale θα έχουν στη διάθεσή τους και μία καινούργια εφαρμογή που λειτουργεί σε όλα τα smartphone της αγοράς και θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες και υπηρεσίες για τον οδηγό και το αυτοκίνητο.

Τι λέει το DRIVE
Το Mondeo Vignale έχει όλα τα φόντα για να χαράξει τη δική του εμπορική καριέρα, μιας και διαθέτει ό,τι καλύτερο μπορεί να προσφέρει σήμερα η Ford. Αρκεί βέβαια να πληροί και τη φιλοσοφία του απλού μοντέλου, προσφέροντας πολλά με λογικό κόστος.
Τιμή από € 40.000 (εκτιμώμενη)
Τεχνολογία 1.999 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, 240 PS/5.400 rpm, 35,2 kgm/2.300 – 4.900 rpm, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h   7,9”
Τελική ταχύτητα   240 km/h
Μέση κατανάλωση   7,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2   169 g/km
Διαστάσεις   4.871 x 1.852 x 1.482 mm
Βάρος   1.564 kg
Τιμές κατασκευαστή

Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε