Παρασκευή, 3 Μαΐ
18oC Αθήνα

Οδηγούμε: Renault Captur dCi 90

Οδηγούμε: Renault Captur dCi 90

Το Renault Captur, αδελφό αυτοκίνητο του Nissan Juke, προσφέρει ένα γοητευτικό πακέτο αγοράς, αλλά δεν είναι και η τελευταία λέξη της οδηγικής απόλαυσης.

Το Renault Captur είναι ένα «crossover πόλης», σύμφωνα με τον κατασκευαστή του. Με τη γλώσσα της βιομηχανίας αυτό σημαίνει ένα crossover της κατηγορίας B. Η Renault λέει ότι αυτό το τμήμα της κατηγορίας Β βρίσκεται στο προσκήνιο μόνο λίγα χρόνια με το αδελφό αυτοκίνητο του Captur, το Nissan Juke, να ανοίγει για πρώτη φορά το δρόμο. Αντίθετα με τους περισσότερους ανταγωνιστές του, το Captur είναι ένα καθαρόαιμο crossover, κάτι που σημαίνει ότι θα διατίθεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. 

Αυτή τη στιγμή, το 74% της ευρωπαϊκής αγοράς των σουπερμίνι ή κατηγορίας B αφορά σε χάτσμπακ, το 11% σε μικρά MPV, το 8% σε «crossover» και μόνο το 5% σε στέισον βάγκον. Η Renault εκτιμά ότι τα crossover από τα 257.000 αυτοκίνητα που πούλησαν το 2012 θα εκτοξευτούν φέτος στα 500.000, καταλαμβάνοντας στην πίτα των σουπερμίνι το υγιές ποσοστό του 14%. Ο κύριος παράγοντας αυτής της αύξησης είναι η αιφνίδια έλευση πολλών μοντέλων την ίδια στιγμή. Να θυμίσουμε ότι μαζί με το Captur, έρχονται ταυτόχρονα το Peugeot 2008 και το Chevrolet Trax, ενώ ακολουθούν από κοντά το Fiat 500X και το Ford EcoSport. 

Με την πρώτη ματιά, το Renault Captur είναι σαφώς ένα αυτοκίνητο που αιχμαλωτίζει το μάτι. Όλα τα αυτοκίνητα της παρουσίασης είχαν την έξτρα δίχρωμη οροφή και αμάξωμα (εκτιμώμενο κόστος €370), συνδυασμός που, καθώς το δεύτερο χρώμα προεκτεινόταν και στις μπροστινές κολόνες, έκανε το Captur να ξεχωρίζει ακόμα παραπάνω. Συγκρινόμενο με το Peugeot 2008 που οδηγήσαμε ήδη, το Captur έχει πολύ πιο κραυγαλέο στιλ, ειδικά με την εξωτερική διακόσμηση «gloss pack» που μετουσιώνεται ως περίγραμμα γύρω από τα φώτα ομίχλης, τα μαρσπιέ και τη μάσκα. 


Το εσωτερικό, σε αυτή ειδικά την έκδοση, κυριαρχείται από την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων Renault R-Link που μπορεί να πιάσει ιντερνετικούς σταθμούς ραδιοφώνου και να διαβάζει μηνύματα κειμένου. Τα πλαστικά του ταμπλό είναι φινιρισμένα έτσι, δημιουργώντας μια μοντέρνα επιφάνεια με μικρά βαθουλώματα, ενώ υπάρχουν κάποιες χρήσιμες βαθιές θήκες για μικροπράγματα στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον στο Captur, η Renault πατεντάρισε τα αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων.

 

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

 

Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε