Πέμπτη, 18 Απρ.
18oC Αθήνα

Το Renault Austral στην Ελλάδα: Σχεδίαση, κινητήρες και τιμή

Το Renault Austral στην Ελλάδα: Σχεδίαση, κινητήρες και τιμή

Στο Στάδιο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του Renault Austral στη χώρα μας, ενώ στην αθηναϊκή ριβιέρα πήραμε μία πρώτη γεύση από το γαλλικό SUV στο δρόμο.

Το ολοκαίνουριο Renault Austral διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο στην ανταγωνιστική C-SUV κατηγορία: μοντέρνο, δυναμικό και premium εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό του, τεχνολογικά προηγμένο και με μία πλήρως υβριδική γκάμα κινητήρων. Το Austral, με μήκος 4.510mm και μεταξόνιο 2.667, ουσιαστικά αντικαθιστά το Kadjar και αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-CD, η οποία έχει σχεδιαστεί, εστιάζοντας στον εξηλεκτρισμό.

Sensual tech σχεδίαση

Το All-New Renault Austral συνδυάζει τα χαρακτηριστικά από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensual Tech» της Renault που είδαμε και στο Megane E-Tech Electric. H καμπυλωτή σιλουέτα του συνδυάζεται αρμονικά με τις έντονες ακμές και τις σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες, όπως η τεχνολογία «micro-optics» που χρησιμοποιείται στα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα.

Το All-New Renault Austral διατίθεται σε επτά χρώματα. Η έκδοση Esprit Alpine διατίθεται επίσης και στο αποκλειστικό χρώμα Satin Shale Grey, που τονίζει ακόμα περισσότερο τις γραμμές του. Η κορυφαία, από πλευράς εξοπλισμού, έκδοση περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό και δίχρωμο αμάξωμα.

Η premium αύρα υπάρχει έντονα και στο εσωτερικό. Καλαίσθητο, σύγχρονο, ποιοτικό και ευρύχωρο, θυμίζει και πάλι από Megane E-Tech Electric. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η κάθετη οθόνη πολυμέσων των 12 ιντσών μετατρέπουν το cockpit του Austral σε μία high tech εμπειρία. Το σύστημα OpenR Link χρησιμοποιεί λογισμικό της Google σε υπηρεσίες και εφαρμογές.

Η αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα και οι βελτιστοποιημένες ανακλαστικές ιδιότητες, κατέστησαν δυνατή την αφαίρεση του παραδοσιακού αλεξήλιου πάνω από την οθόνη του OpenR και έτσι δίνεται η αίσθηση στο ταμπλό ότι αιωρείται, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνεται συνολικά η ευρυχωρία στην καμπίνα. Ως πρώτη εντύπωση, το εσωτερικό είναι εργονομικό, ενώ στις σωστές θέσεις είναι τοποθετημένα τα φυσικά κουμπιά και τα χειριστήρια για τη διευκόλυνση του οδηγού.

Τον premium χαρακτήρα ενισχύουν και τα υλικά της καμπίνας. Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και τις διαθέσιμες επιλογές, το εσωτερικό του Austral διαθέτει επενδύσεις από συνθετικό δέρμα, Alcantara και ύφασμα. Τα υλικά είναι ποιοτικά και ευχάριστα στην αφή και συνδυάζονται άψογα με τις λακαρισμένες λεπτομέρειες σε αποχρώσεις Deep Glossy Black και Satin Chrome. Το σύνολο αναβαθμίζεται από το προηγμένο σύστημα εσωτερικού φωτισμού με την ονομασία Living Lights.

Εκτός από την ποιότητα και τη σχεδίαση, η απαιτητική κατηγορία C-SUV θέλει και πρακτικότητα. Στο Austral θα βρούμε διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα για όλη την οικογένεια που φτάνουν περίπου τα 35lt (στις αυτόματες εκδόσεις), ενώ άνετα φιλοξενείται μία τετραμελής οικογένεια, ενώ στην περίπτωση των 5 επιβατών, χρειάζεται μια μικρή υποχώρηση του τρίτου ατόμου που θα κάθεται στο μεσαίο πίσω κάθισμα.

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4εκ. και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Το συρόμενο κατά 16cm πίσω κάθισμα διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ από 500lt μέχρι 575lt στα μοντέλα Mild Hybrid και Mild Hybrid Advanced και 430lt-555lt στις εκδόσεις E-Tech Full Hybrid. Επίσης, προαιρετικά διαθέτει και την πολύ βολική ηλεκτρική hands free λειτουργία για την πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών.

Κινητήρες

Το νέο Renault Austral προσφέρεται με 3 κινητήρες. Ο καθένας ξεχωριστά διαθέτει κάποια μορφή εξηλεκτρισμού, είτε υβριδικής είτε ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Η βασική έκδοση Mild Hybrid Advanced 48V που αποδίδει 130PS, αποτελείται από έναν νέο τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.199cc σε συνδυασμό με το 48V mild hybrid σύνολο. Αμέσως μετά συναντάμε την πιο ισχυρή mild hybrid έκδοση με τα 160PS, τον Mild Hybrid 12V, ο οποίος χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα 12V και το γνωστό τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.333cc. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο νέος Full Hybrid E-Tech, ο οποίος συνδυάζει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2lt με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 50kW, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V με χωρητικότητα 2kWh. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 200PS. Σύμφωνα με τη Renault, ο κινητήρας Ε-Tech υπόσχεται πολύ χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, ξεκινώντας από τα 4,6lt/100 km και τα 104g CO2/km.

Το Austral με τον Full Hybrid E-Tech ήταν και εκείνο που επιλέξαμε για την πρώτη μας γνωριμία με το γαλλικό SUV και οι εντυπώσεις από τη σύντομη, προς το παρόν, εμπειρία μας μαζί του είναι πολύ καλές. Το τρικύλινδρο σύνολο παρουσιάστηκε πολύ γραμμικό σε όλο το φάσμα των στροφών και πολιτισμένο, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας το ενίσχυε συνεχώς. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, η ανάρτηση σχετικά σφιχτή, χωρίς όμως να θυσιάζει τίποτα από άνεση. Ωστόσο, σε πιο έντονο ρυθμό, οι κλίσεις του αμαξώματος έκαναν την εμφάνισή τους. Το επίπεδο της ποιότητας κύλισης εξαιρετικό, κάτι που μας προϊδεάζει για άνετες μετακινήσεις στην πόλη και ευχάριστα ταξίδια. Οι εντυπώσεις της εμπειρίας μας και στο πίσω κάθισμα στέφθηκε, επίσης, με επιτυχία, αφού ακόμα και στις πίσω θέσεις η άνεση ήταν παραδειγματική και οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν μας πτόησαν.

Σημειώστε ότι οι Mild Hybrid εκδόσεις εξοπλίζονται με ημιάκαμπτο πίσω άξονα, ενώ η κορυφαία Full Hybrid με πολλαπλών συνδέσμων. Σε αυτήν, υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας και με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced, με την οποία το Austral επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1m.

Τιμές και εκπτώσεις

Οι παραγγελίες για το νέο Renault έχουν ήδη ξεκινήσει. Η τιμή στη βασική έκδοση με τα 130PS ξεκινά από τα 38.450 ευρώ, ενώ η επόμενη έκδοση των 160PS από 44.250 ευρώ. Η τιμή της κορυφαίας Full Hybrid E-Tech έκδοσης των 200PS ξεκινά από 49.700 ευρώ. Η προωθητική ενέργεια της Renault, ωστόσο, εξασφαλίζει κάποιες ενδιαφέρουσες εκπτώσεις από 1.800 ευρώ μέχρι 2.200 ευρώ και έτσι οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής: βασική έκδοση από 36.650 ευρώ, μεσαία έκδοση από 40.750 ευρώ και η Full Hybrid E-Tech από 47.500 ευρώ.

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις