Πέμπτη, 25 Απρ.
19oC Αθήνα

20 χρόνια Lidl Ελλάς: Αυτό είναι το «αποτύπωμά» της στην ελληνική κοινωνία και οικονομία

20 χρόνια Lidl Ελλάς: Αυτό είναι το «αποτύπωμά» της στην ελληνική κοινωνία και οικονομία

Από το 1999 που αποφάσισαν να «μπουν» στην ελληνική αγορά, τα Lidl έχουν καταφέρει να κερδίσουν ένα μεγάλο στοίχημα. Πέρα όμως από την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, η Lidl Ελλάς, στα 20 χρόνια της πορείας της, έχει καταφέρει να προσφέρει σημαντικά στην ελληνική οικονομία αλλά και στην ελληνική κοινωνία.

Τα τελευταία 20 χρόνια που η Lidl Ελλάς λειτουργεί στη χώρα μας, έχουν αλλάξει πολλά. Έχει μείνει όμως ίδια η προσήλωσή της στην αποστολή για ένα καλύτερο αύριο. Αδιάκοπα, όλα αυτά τα χρόνια, η Lidl Ελλάς φροντίζει με τις ποιοτικές της επιλογές να γεμίζει τα ράφια των καταστημάτων της και με οικονομικές λύσεις και προτάσεις να καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών και των πελατών της.

Στα 20 αυτά τα χρόνια και μέχρι σήμερα, η Lidl Ελλάς έχει επενδύσει πάνω από 1,3 δισ. ευρώ για να δημιουργήσει και να εκσυγχρονίσει το δίκτυο των καταστημάτων της. Πάντα προσηλωμένη στην αποστολή για ένα καλύτερο αύριο και για να μη λείψει τίποτα από κάθε νοικοκυριό.

Αναπτύσσοντας το σχέδιο της -επιτυχημένης όπως δείχνουν στοιχεία και αριθμοί- δράσης της από το 1999 έως σήμερα, η εταιρία ενίσχυσε τις συνεργασίες μας με Έλληνες προμηθευτές, συνέβαλε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και έκανε πιο ισχυρή τη σχέση της με τους καταναλωτές. Και κυρίως, ελαχιστοποίησε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, μια ακόμη κοινωνική προσφορά από μέρους της.

Όταν μιλούν οι αριθμοί

Αν κάτι ξέρει να κάνει καλά η Lidl Ελλάς είναι να εξελίσσεται και να βελτιώνει την καθημερινότητα των πελατών της. Οι αριθμοί, άλλωστε, “μιλούν” από… μόνοι τους. Η συνολική προστιθέμενη αξία της αλυσίδας στην ελληνική οικονομία είναι, σήμερα, 11 φορές αυξημένη σε σχέση με τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της. Το 2018 έφτασε τα 712 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,39% του ΑΕΠ, ενώ το 1999 ήταν 59 εκατομμύρια.

Κι αν οι αριθμοί αποδεικνύουν την πετυχημένη πορεία της Lidl Ελλάς στη χώρα μας, η εταιρία δεν επαναπαύεται. Ενισχύει διαρκώς τις συνεργασίες της με Έλληνες προμηθευτές και συμβάλλει στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Συνολικά υποστηρίζει 18.185 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, εκ των οποίων περισσότερες από 5.550 είναι άμεσες,  7.000 έμμεσες και 5.600 επαγόμενες στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Κι αν κανείς θελήσει να αναλύσει ακόμη περισσότερο τα στοιχεία αυτά, θα συμπεράνει πως από κάθε άμεση θέση εργασίας υποστηρίζονται τουλάχιστον 2,3 επιπλέον θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία. Μιλάμε για αριθμό αυξημένο κατά 16% σε σχέση με το 1999.

Πέρα απ’ αυτό, η συνολική συνεισφορά σε φορολογικά έσοδα είναι 9 φορές αυξημένη σε σχέση με το 1ο έτος λειτουργίας και ανέρχεται σε 247 εκατομμύρια ευρώ,ποσό που αντιστοιχεί στο 0,32% των φορολογικών εσόδων του κράτους.

Μάλλον δεν θα πρέπει να απορεί κανείς που η γνωστή αλυσίδα super market αναδείχθηκε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και μετά τον έλεγχο του ανεξάρτητου Ινστιτούτου «Top Employers», ως κορυφαίος εργοδότης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Για να φτάσει ξανά ως την κορυφή πέρασε από αξιολόγηση πολλών σταδίων και λήφθηκαν υπόψη η υποστήριξη προς τους εργαζόμενούς της, οι αμοιβές και οι παροχές, η κουλτούρα της εταιρίας, οι ευκαιρίες ανάπτυξης και εκπαίδευσης που προσφέρει στο προσωπικό.

Έχει τιμηθεί, επίσης, με το βραβείο Employer of Choice 2019 από τους νέους της Γενιάς Υ για 2η συνεχόμενη χρονιά και έφτασε στην 4η θέση ως ο πιο Επιθυμητός Εργοδότης στην Ελλάδα και στην 1η στον κλάδο του Λιανικού Εμπορίου. Και αυτές είναι μόνο μερικές από τις διακρίσεις της εταιρίας… Ο Οργανισμός πιστοποίησης ICERTIAS τίμησε τη Lidl Ελλάς με το βραβείο “Customers’ Friend – Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς”, αναγνωρίζοντας το υψηλό επίπεδο προσφοράς προς τους πελάτες της. Μέσα σ’ όλα αυτά τα βραβεία προσθέστε και τη διάκριση του ομίλου «Retailer of the Year Europe 2018 – 2019», για πρώτη φορά, αφού ξεχώρισε ως η αγαπημένη αλυσίδα supermarket των καταναλωτών στην Ευρώπη.

Η Lidl Ελλάς έχει πάρει, όλα αυτά τα χρόνια, και σημαντικές πρωτοβουλίες για την κοινωνία και το περιβάλλον. Στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, το 2018, η εταιρία υλοποίησε επενδύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις ύψους 610.000 ευρώ αλλά και προσέφερε σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες προϊόντα συνολικής αξίας 100.000 ευρώ.

Η Lidl Ελλάς δεσμεύεται να συνεχίσει δημιουργεί αξία, με στόχο ένα καλύτερο αύριο για την αγορά, την κοινωνία, τους εργαζομένους, το περιβάλλον και τους εξωτερικούς συνεργάτες της.

Bplus Τελευταίες ειδήσεις