Τζαβέλλας: Ο Ολυμπιακός έχει το προβάδισμα!
Ο Γιώργος Τζαβέλλας μίλησε για την… επιφανειακή λειτουργία που είχε ο ΠΑΟΚ την περασμένη σεζόν, τονίζοντας πως "…πέρυσι μιλούσαμε πολύ", τόνισε πως η ψαλίδα του Ολυμπιακού με τις άλλες ομάδες μεγαλώνει, ενώ αναφέρθηκε και στο περιστατικό που έγινε με τον Μανιάτη, στο Μουντιάλ της Βραζιλίας