Σχορτσανίτης: Αφήνουμε πίσω την ήττα από τον Ολυμπιακό
Ο Έλληνας σέντερ έδωσε το... σύνθημα για τη συνέχεια στον Παναθηναϊκό, στο ματς της Παρασκευής με την Ολύμπια στη Σλοβενία, τονίζοντας ότι οι παίκτες των “πρασίνων” πρέπει να ξεχάσουν την ήττα από τον Ολυμπιακό στο ντέρμπι της Α1.