Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Τα συγχαρητήρια για το δεύτερο χρυσό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου
Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη πανηγύρισε την κατάκτηση του δεύτερου χρυσού μεταλλίου της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Μόναχο, με τον...