Κύπελλο Ελλάδας: Το πρόγραμμα της φάσης των “16”!
Η ΕΠΟ γνωστοποίησε τις ημερομηνίες και τις ώρες που θα διεξαχθούν τα παιχνίδια της φάσης των "16" του Κυπέλλου Ελλάδας. Το πρόγραμμα ανοίγει με την αναμέτρηση Λάρισα - Αστέρας Τρίπολης, με τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ να αγωνίζονται την Τετάρτη (6/1) και τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό την Πέμπτη (7/1).