Παναθηναϊκός: “Δεν θα ανεχτούμε διαιτησίες τύπου Σελίμου”
Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού είναι έξαλλοι από τη διαιτησία του Σελίμου στο παιχνίδι του "τριφυλλιού" με την Παναχαϊκή στο Κύπελλο, με τους "πράσινους" να καθιστούν σαφές - μέσω ανακοίνωσής τους - πως δεν πρόκειται να ανεκτούν αλλές τέτοιες διαιτησίες.