Ο… αχόρταγος Υπαστυνόμος της ΓΑΔΑ – Έφαγε 300.000 ευρώ από το ταμείο της λέσχης – εστιατορίου – Λειτουργούσε ανενόχλητος για τουλάχιστον 5 χρόνια
- Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για απιστία και υπεξαίρεση στην Υπηρεσία
- Το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε την Παρασκευή το πρωί, ύστερα από έρευνα στο γραφείο της διαχείρισης
- Ο αστυνομικός τέθηκε σε διαθεσιμότητα και παράλληλα διατάχθηκε σε βάρος του η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης
- Στην έρευνα μετέχει κλιμάκιο της Διεύθυνσης Οικονομικής Επιθεώρησης της ΕΛΑΣ