Διορίστηκαν στο Δήμο Ξάνθης με πλαστά δικαιολογητικά
"Λαβράκια" έβγαλε στην Ξάνθη ο έλεγχος των πιστοποιητικών των δημοσίων υπαλλήλων που έχουν διοριστεί και προσληφθεί σε υπηρεσίες της περιοχής, καθώς βρέθηκαν πλαστά πιστοποιητικά και βεβαιώσεις ενώ οι σχετικοί φάκελοι παραπέμπονται πλέον στη Δικαιοσύνη αλλά και στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.