Το μεγάλο «ευχαριστώ» των κατοίκων της Χίου στους Πυροσβέστες μετά τη μάχη με τις φλόγες - Η ανάρτηση του Γιάννη Κεφαλογιάννη
«Σας ευχαριστούμε που σβήνοντας τις φωτιές κρατάτε αναμμένη την ελπίδα. Με απέραντη ευγνωμοσύνη και σεβασμός στο έργο σας», γράφει χαρακτηριστικά το σημείωμα μιας πολίτη