Άρειος Πάγος: Πράσινο φως για μονιμοποίηση 1.000 συμβασιούχων στον ΟΤΕ
Τον Άρειο Πάγο τον απασχόλησε περίπτωση εργαζομένου στον ΟΤΕ, ο οποίος στις 15/2/2002 προσελήφθη ως εργάτης, με έγγραφη σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, που έληγε στις 15/1/2003.