Κατάληψη στο γραφείο του γγ του υπ. Υγείας από εργαζομένους στο κρατικό Νίκαιας
Για την μη καταβολή των δεδουλευμένων υπερωριών τους από τον περασμένο Δεκέμβριο διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι στο Γενικό Κρατικό της Νίκαιας. Λοβέρδος: Δίκαιο το αίτημά τους.