Η Ιταλία θα είναι η πρώτη χώρα που θα βγει από την ευρωζώνη
H Σάρα Βάγκενκνεχτ θεωρεί την εισαγωγή του ευρώ λάθος, διότι "διέσπασε την Ευρώπη " και γι΄ αυτό χρειάζεται επειγόντως μεταρρύθμιση. Εάν δεν γίνει μεταρρύθμιση, τότε θα πρέπει μεμονωμένες χώρες να εγκαταλέιψουν την ευρωζώνη και πρώτη θα είναι η Ιταλία, είπε η η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος του κόμματος της γερμανικής Αριστεράς Die Linke, σε συνέντευξή της στην έγκυρη εφημερίδα του Αμβούργου "Die Zeit".