Πούτιν: Είμαι φίλος της Ελλάδας
Τις πολύ καλές σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στη Ρωσία και την Ελλάδα υπογράμμισε ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, στο περιθώριο του διεθνούς φόρουμ για τα ΜΜΕ, στη Μόσχα, με θέμα "Νέα εποχή στη δημοσιογραφία, αντίο στην εποχή της μετα-συμβατικότητας", οι εργασίες του οποίου διεξάγονται στη Μόσχα.