Μετά από 107 δύσκολες ημέρες στην εντατική του νοσοκομείου Ασκληπιείου της Βούλας ο Κωνσταντίνος βγήκε από το νοσοκομείο και εδώ και αρκετές μέρες βρίσκεται σε ιδιωτικό θεραπευτήριο αποκατάστασης.
Στις 13 Απριλίου, η Ελεονώρα Μελέτη έγινε για πρώτη φορά μητέρα και πολύ σύντομα επέστρεψε στους διαδικτυακούς της φίλους και στις νέες της αναρτήσεις στα social media.