Αρκετές φορές έχουμε αναφερθεί στην... κωλυσιεργία της κρατικής τηλεόρασης για διάφορα θέματα που ενώ συνεχίζει να εισπράττει το ανταποδοτικό τέλος-χαράτσι από τους φορολογούμενους το αφήνει στο ταμείο της και το... εκμεταλλεύεται για ορισμένες εκπομπές που δικαιολογημένα δεν φέρνουν τηλεθεατές στη συχνότητά της.
Είμαστε μισό βήμα πριν την ολοκλήρωση της αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών πανελλήνιας εμβέλειας από το ΕΣΡ, ανέφερε πριν λίγο από τη Βουλή ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής,